čtvrtek 19. listopadu 2009

Noise kontest

Tak je to tady

19.11.2009 

Dlouho jste čekali, a já se omlouvám za prostoj... Musel jsem se potýkat s časovými, stejně jako s komunikačními problémy. Ale nakonec pravda zvítězila, a já jsem tu, abych vám předhodil onu věc, nahrávku, již jste čekali a možná něco výsledků (za které nikdo neručí). Vyždímejte propocené ponožky a otřete si s nimi brýle, přehlídka začíná.

[url=http://www.mediafire.com/?izydwmze2qj]Noise Contest I[/url]

 

Ještě pár slov, důležitých slov... Bohužel jsem nedomyslel pár věcí, celkově jsem nezkušen, snad mi odpustíte, nicméně stalo se, že to co mi došlo bylo půl napůl noise a jakási elektronika, a tak jsem tedy rozdělil soutěž na dvě kategorie (navzdory jménu soutěže) tedy, noise (harsh) a electronic (soft), v kategorii noise byli nominováni NAPALMED, Sklo a MCNC. V elektronice jsou to Zodiac, Ralzeil a ten třetí... Tedy, jak je vidět, účastníků také nebyl zrovna plný pytel, nemluvě o tom, kolik jich odpadlo.. Přese všechny porodní bolesti jsem na svět vyplivnul tento nový "split" okořeněný jistým náznakem soutěžení (cenou je bohužel pouze dobrý pocit... ale co jste čekali? nehrajete přece pop ;)), skladby jsou seřazeny podle toho jak mi byly poslány, tak tedy, dostávám se k vyhlášení pořadí:

 

NOISE

3 MCNC - bohužel, přes snahu se nepovedlo ohromit, není proč zoufat, protivníci byli vesměs zkušení matadoři, minimálně v našich luzích a hájích ... od emsího ensího došla hromádka asi minutových tracků, ve kterých sice byla vidět tvořivost, ale chyběla energie, dynamičnost, kontinualita a zvuková perverznost...

2 Což je to co nechybělo napalmed, ti se přesto umístili druzí... proč ptáte se? popravdě řečeno, kvůli slabšímu zvuku - energie i tvořivost byla, ale bolestivost absentovala, každopádně, pokud to není sdílené první, tak je to opravdu těsné druhé místo

1 a vítězem se stááává SKLO ... sice poslali studiový "track", ale nebyli sami... každopádně gratuluji

ELECTRONIC

náš otloukánek... vskutku, nezaslouží si snad ani tu být, ale bez nich to mohu zabalit... takže:

3 Duskk - ehm, cosi mezi nebem a zemí, vybasováno, vytapetováno. Tečka.

2 ZODIAC - tady se mi rozhodovalo těžce, zodiac nám předvedl cosi tribalózně tancovního a jako jediný se zhostil zpracování témy (hned dvou, více info v přiloženém txt) , ale nakonec ho srazil příliš čistý zvuk... přeci jenom je to soutěž v dělání hluku...

 1 Ralzeil de Vires - z elektroniky nejšpinavější a nejtemnější track, atmosférické a mumlané jako kletba, být to o trochu hlučnější a bez bicích, tak tu máme skoronoise, což je mj. důvod, proč vyhrál elektroniku.

 

Tak, to by bylo, pokud jsem vás jakkoli poškodil, tak přeji upřímnou soustrast, pokud se vám něco nelíbí, tak si už můžete skoro trhnout (dobře, do pondělí si stěžovat ještě můžete). Uvidíme se za rok, snad...

Zdraví váš,

Humbert Hampejzník Hustěj Humbert (H2x2)

Žádné komentáře:

Okomentovat