pátek 23. října 2009

Roald Dahl - Můj strýček Oswald



"Miluji luxus.
Z luxusu si vybírám jen nejlepší a nesnesu žádné kompromisy.
Jsem ochoten kvůli tomu i pracovat.
Tak 7-8 let.
Ale pak už si chci jen užívat až do konce života.
...a při té práci se chci samozřejmě dobře bavit".


Souhlasíte-li s tím, zde je popsán jeden z možných návodů. Souhlasíte-li s tím, ale nemáte na to, prozradím konec knihy. Ne vždy se to každému povede. Ale každý pokus dobrý. Dělám už 22 let, vím své. Práce po sedmi letech už je hnus.
Chválit svěží dílko plné anglického humoru autora, který už je mrtvý, zdokumentovaný a navíc mi nepošle za kladnou recenzi další knihu s podpisem, je chtěl jsem napsat ztráta času, ale jelikož jsem před časem viděl ze spiritistické seance nádherný, rukou media psaný, rukopis Beethovena a ke všemu česky (!!), udělám to, a to tak, že velmi rád.

Je škoda popisovat celý děj, když je to jen o tom, že odebírali sperma slavným lidem, a pak ho prodávali chtivým matkám.
* Tedy jen výseky. Je to stejné jako filmová upoutávka, jen bez obrázků a bez nadšeného hýkání těch, co už to viděli a mezi "nářez", "bomba", "natodi" vám prozradí nejlepší scény. a s barevnejma nejsou žádný problémy, aspoň ne, když si člověk dá řádnýho majzla
* dívky na majora uchváceně a nehybně zíraly a oči jim zářily jako hvězdy. Hoši zírali na dívky a sledovali, jak na ty nečekané nestydatosti budou reagovat
* naučil mě, že pokud máte o něco zájem, ať už je to cokoliv, je třeba do toho jít naplno. Popadnout to oběma rukama, sevřít, oblíbit a především si to vášnivě zamilovat
* panečku, pomyslel jsem si, zbouchnout sedm stovek ženských za týden
* nemám nic proti slibům, které nebudu muset nikdy splnit
* "mohla bys už podle svých zkušeností říct", zeptal jsem se jí, "jestli mají géniové větší přirození než normální chlapi?"
"Určitě", přikývla, "mnohem větší".
Toho jsem se bál
* Milý Oswalde! Minulý týden jsme se s Arthurem vzali

No a to je vše, přátelé!
Četli jste Nadsamec - Alfréd Jarry? No, tak to je úplně stejné, jenže Jarry je frantík a vtip v jeho podání je jako následky Leo Faleta (Zelňačka). Připadáte si jak Němec. Dokud vám neřeknou, že je to vtip, nesmějete se.
Tady to jde tak nějak samo od sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat